Alla inlägg under februari 2009

Av alice - 28 februari 2009 17:24

filip:

-james ser ut som en hund det är väldigt synd om...


ellika: men åh! jag blir frustrerad..

james: why are you frustraded?
ellika: men du LYSSNAR JU INTE

james: well, it can be two answers often


(asså vad i helv.. thats the bevis - james lyssnar inte!)


james: *glor surt på mej o magda* you guys are copying eatch other.

jag: men james du sa att man fick jobba tillsammans.

james: well, olnly if you got the right answer.


(så man får bara jobba tsm om man får rätt svar? synd, jag brukar vilja ha fel svar JÄVLA CP!) 






Av alice - 28 februari 2009 16:58

skolan igår:


alla elever i min skola har en tendens att applådera ifall nån tappar typ ett glas.

när alla hade applåderat klart så kom en mattant-gubbe ut o bah:

"VARFÖR APPLÅDERAR NI?"

så tog han ett glas o kasta bakom ryggen bara sådär..

"tycker ni det är kul?" *krash* "ÄR DET KUL?" *krash* "HA-HA-HA!!!" *krash* 


 och det blev typ tyst, fan va förvånad jag blev. 

sen tappar nån tjej ett glas, och då börjar en lärare applådera! 


så, JA, det ÄR kul, HA- HA- HA (:

Av alice - 24 februari 2009 13:46

Jag: Jag ska flytta till ett land där man inte tar emot invandrare.

Sara: va? ska du? :o

jag: ...

      förlåt sara men du är ju helt puckad :o tänk lite, om du flyttar till ett land är du ju invandrare!

sara: men vaddå, man är väl inte invandrare om man flyttar till typ USA?


tjejjerna i 9G:b-klassen kommer aldrig sluta förvåna mig!

Av alice - 22 februari 2009 23:28

hoohohohohohohohoho

länge sen ja garva så mycket som jag gjorde ikväll, HAHAHA

oplattad och osminkad me chockladglass i munnen o vifftande näsa  o så jävla oskarmig men hehuu att driva med folk äre roligaste som finns.


 och ni bör glo på denna;

http://www.youtube.com/watch?v=gpVE1L2OAx4 

Av alice - 22 februari 2009 16:32

Denna dag;


klockan 2 bestämde jag mig för att fota alla kläder jag inte vill ha, så jag kan visa för ellika. Sen la ja in allt på datorn o fixade en bild av allt på paint, varför vet jag inte för ja ska ju visa henne kläderna på kameran i skolan...


Sen efter det ville jag ha glass, otippat va? Gick ner till köket tyst som fan för att inte störa nån, gjorde iordning glass och en skål chips. det gick jättebra till jag skulle gå upp för trappan för då missade jag första trappsteget, tjoho, glass på golvet, glass på mej och glass på väggen... gick ganska bra att torka bort dock...

Kunde veeeerkligen inte sova >.< och det sög för jag skulle upp klockan 10.



fast jag vaknade innan mobilen ringde :o sov altså kanske 4-5 timmar, då brukar iaf inte jag vakna av mej själv...Första nån sa till mej va pappa som sa "max och julia åkte iväg med bilen...så jag kan inte skjutsa"


kuuul,trodde inte jag skulle hinna te 4h så jag sprang väl runt i cirklar men sluta med att jag hann iaf tack vare att åttan går hela vägen... unberbara buss, jag älskar att åka buss och dendär bussen åker igenom sunnersta, gottsunda, valsätra, stan, gränby och nyby och man åker hur länge som helst <3


Sen fick jag gå i snöstormen och då tänkte jag tänka ut en klag-text ja skulle skriva här men sen kom jag o tänka på ett program jag såg igår, där kvinnor jobbar arschlet av sej och inte ens får kyssa eller slå sina killar...så jag sket i det.

Av alice - 22 februari 2009 00:01

mahoddy: är du vänsterhänt..HAR DU BARNBARN :O

Av alice - 21 februari 2009 21:29

ja.

chockladglass.

det är nog det bästa som finns.

men jag vet inte...

känns lite oroligt att jag idag öppnade frysens dörr, såg 3 glasspaket o bah "ÅÅÅÅHH<3" och kom på sig själv med att dra efter andan.

och typ när man ska sleva upp glass i en skål...och så känns det nästan som om man lika gärna kan ta med sej hela glasspaketet upp på sitt rum...det är då man börjar bli orolig >.<

glass är gott hehu.


Av alice - 21 februari 2009 16:53

och idag då;

# vaknat
# halvsovit
# ätit

#försökt kolla på scrubs men blev bortkörd från tvn ganska fort

# gått igenom min garderob...ellika, du som ville kolla ifall ja hade några kläder du ville ha (för typ länge sen xD) säg till så tar jag kort på lite grejjer 

#spelat tetris

#duschat
#och typ inget mer. chill-dag

 pusshej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blowininmymind


Ovido - Quiz & Flashcards