Alla inlägg under augusti 2009

-

Av alice - 30 augusti 2009 13:59

och mina grannar som klagar på att min hund ylar när deras morsa försöker sova

nu spelar dom någon jävligt enformig låt och det är inte lite högt heller. Funderade på att spela jättehög musik jag med och ba "NU SOVER ERAN MAMMA BRA VA?" men sen kom jag på att det blir lite grannfrejden-varning..plus att min dator inte har nått ljud och jag orkar inte hämta cdspelaren...varför går alla mina onda planer åt helvete för? hah

Av alice - 23 augusti 2009 15:30

Har vart fint väder typ hela dan, fett najs.

Och nu när jag kom hem och satte mig framför datorn vare skinande sol så jag kände mig dålig som va inne.

Nästa gång så är det fortfarande soligt men det spöregnar? hah

och när jag tänkte skriva om det i bloggen så kollade jag ut i föstret igen och då vare vanlig sol igen :( 

vädret har blivit schitzofrén.


Idag fick jag åka upp och jobba på 4h istället för syster för hon tycker att hon är sjuk. Det gick bra. Sen blev jag hungrig och såg en rostbiff-med-potatissallad-baugette framför mig, vilket betydde att jag och Magda gick till gränby centrum för att hitta en. Men dom var slut! :( blev jätteledsen haha.  

Så jag köpte potatissallad i burk och en baugette. skulle fan inte ge mig!När vi hade ätit va vi för mätta för att orka göra någe :( men nu är jag iaf hemma och ikväll ska jag hoppas på att få tårta. (gäller ju att få tillbaka kalorierna som jag tappade när jag fick träningsvärk som jag inte vet vad det kommer ifrån)


god jul 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blowininmymind


Ovido - Quiz & Flashcards