Direktlänk till inlägg 20 september 2009

världens coolaste människa

Av alice - 20 september 2009 17:32

Nu skulle jag kunna klaga gärnet, eftersom jag har varit sjuk hela helgen och inte alls kunnat jobba ikapp i matten, pluggat historia eller något alls. Men istället vill jag tillägna det här inlägget till att förklara att jag har kommit på vem världens bästa människa är.


Jag tänker inte nämna något namn. Och för att INGEN ska missuppfatta så vill jag först förklara att detta inte är någon form av kärleksförklaring. Det är stor skillnad på att vara en perfekt människa och att vara en perfekt människa för MIG. Vem som är perfekt för mig vet jag redan.<3

Jag skulle inte kunna vara tillsammans med någon som han jag tänker förklara heller, inte för att jag bara skulle jämföra mig med honom och känna mig så dålig, utan för att han inte är någon man blir kär i, det är lite mer som någon form av förebild och kompis. (är dock inte ens kompis med honom eftersom vi aldrig har lärt känna varandra)


Tänk dig en människa som inte är ett dugg  snygg, men helt sig själv. Skiter i vad andra säger, inte så att han skyltar med det, är bara cool. Har kompisar som skyltar väldigt mycket med att dom är så coola, men gör det inte själv. Hans kompisar kunde också vara sjukt kaxiga och tycka att dom var så jävla bra, men han dömer inte de för det heller, utan hänger med dem. Han kan också prata med vem som helst, senast jag såg honom satt han och pratade med en vithårig oskyldig gubbe på en busshållsplats.

Jag tror denhär killen har ett riktigt pissigt liv också, verkligen inte lätt. Måste ta ansvar för hela familjen och så, men inte fan klagar han! Jag har aldrig hört honom klaga. Anledningen till att jag vet att han verkar ha ett jobbigt liv är att en kompis har hört honom säga något om att han måste sköta sig helt själv och se till att en viss person tar sin medicin osv, men inte med ett "det är lungt....", som syftar på "det är synd om mig", utan snarare ett "jag är cool." (dvs. heeelt bekymmerslöst)


Man önskar att man var en sån va?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alice - 23 april 2010 10:20


testar bara att ge bloggplatsen ännu en chans... man kan ju inte lägga upp så stora bilder på blogspot "/   ...

Av alice - 21 november 2009 12:44

japp, nu har jag skaffat en ny blogg. Den är snyggare än jag någonsin har fått min blogg med varken blogg.se eller bloggplatsen. blogspot äre som gäller nu!   http:/detroiitrockcity.blogspot.com kolla, kommentera osv! ...

Av alice - 29 oktober 2009 19:57

ja, det är så jävla tråkigt att blogga. så det har blivit dissat ett tag. Igår hade jag noll besökare..noll! Så jag tänkte skriva ett riktigt inlägg..haha. Skyller på att jag har haft lov också, sitter inte vid datorn lika mycket då.   Igår had...

Av alice - 12 oktober 2009 11:04

Sådärja, nu har jag bytt bloggnamn... Tyckte det passade så bra eftersom dethär bloggen är ganska meningslös haha!   http://heltmeningslost.bloggplatsen.se ...

Av alice - 8 oktober 2009 10:34

Nu känner jag mig duktig, igår skulle jag köpa nya skor, hade testat dem innan och allt, men sedan visade det sig att de var för små... Hade verkligen sett fram emot att använda dem idag menmen, I-landsproblem kan vara riktigt hemska!      Igår sat...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blowininmymind


Ovido - Quiz & Flashcards