Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Denna dag blev bara värre och värre..

Av alice - 28 september 2009 23:24

Var tvungen att lämna en och en halv kladdkaka hos mamma eftersom jag åkte till pappa idag. Hade kämpat när jag bakade dem :(

Sen fick jag näsblod på italienskan, vilket jag skrev i förra inlägget.

Sen fick jag ont i huvudet resten av dagen

jackan är försvunnen

det var kallt ute

bror förstog inte att han skulle hämta mig även fast jag hade skrivit ett sms och förklarat att jag inte ville stå ute kl åtta i strumpbyxor och utan jacka i väntan på bussen.

Måste springa i regn

Kommer hem, mailar en bloggare till en artikel, skriver en sida om att man ska öppna Bäverns gränd för biltrafik...

blöder näsblod IGEN

glömmer att äta middag, blir en macka.

Är jättetrött, dissar matte och historia idag.

Sovtime, cyaa

 
 
Ingen bild

Mahmoud

30 september 2009 17:14

Jag vill ju ha kladdkaka, vf tog du inte me :P

 
alice

alice

1 oktober 2009 08:22

för att du ska bjuda mig idag! det är ju torsdag så då måste dom fan sälja kladdkaka!

http://blowininmymind.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alice - 23 april 2010 10:20


testar bara att ge bloggplatsen ännu en chans... man kan ju inte lägga upp så stora bilder på blogspot "/   ...

Av alice - 21 november 2009 12:44

japp, nu har jag skaffat en ny blogg. Den är snyggare än jag någonsin har fått min blogg med varken blogg.se eller bloggplatsen. blogspot äre som gäller nu!   http:/detroiitrockcity.blogspot.com kolla, kommentera osv! ...

Av alice - 29 oktober 2009 19:57

ja, det är så jävla tråkigt att blogga. så det har blivit dissat ett tag. Igår hade jag noll besökare..noll! Så jag tänkte skriva ett riktigt inlägg..haha. Skyller på att jag har haft lov också, sitter inte vid datorn lika mycket då.   Igår had...

Av alice - 12 oktober 2009 11:04

Sådärja, nu har jag bytt bloggnamn... Tyckte det passade så bra eftersom dethär bloggen är ganska meningslös haha!   http://heltmeningslost.bloggplatsen.se ...

Av alice - 8 oktober 2009 10:34

Nu känner jag mig duktig, igår skulle jag köpa nya skor, hade testat dem innan och allt, men sedan visade det sig att de var för små... Hade verkligen sett fram emot att använda dem idag menmen, I-landsproblem kan vara riktigt hemska!      Igår sat...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blowininmymind


Ovido - Quiz & Flashcards