Alla inlägg under april 2009

Av alice - 5 april 2009 22:43

vilken jävla dag :(


x drog till 4H. hästarna hade inte fått frukost -.-
x en japan kommer och filmar med sin laptop och senare babblar en av dom om direktsändning till japan och så frågade dom "det är okej va?"
JA TYDLIGEN? dags att fråga då lixom... gör inte mig ngt men ändå.

x sen kommer inte hon som jag ska lektion för första tiden. Sen kommer det en tjej på andra tiden som jag börjar ha lektion för och helt plötsligt så kommer det en till som har bokat andra tiden? Då måste jag altså jobba längre bara för att allt blev så jävla konstigt..

x andra tjejen va cp. på riktigt. hon skulle fattat lika mkt om jag hade börjat snacka om tex finanskrisen. man hörde inte alls vad hon sa och jag kunde bara urskilja "alice" och typ "häst" ur hennes sludder med tungan utanför munnen. hon pratade om jättekonstiga saker på sitt egna lilla språk och va hur snorig som helst och så jävla äcklig! senare visade det sig att hon va mongolid?

x sen hade syster ont i halsen så jag fick ta hand om hästen hon skulle ta hand om också -.-

x magda missa bussen

x va tvungen o ha kurs. gick ganska bra dock.

x sen kom det en tjej med kodräkt och frågade om hon fick stå i en av våra koboxar? otippat? MEN JA?? :o hennes kompisar hade skyltar som det stog "KÖTT ÄR MORD" på och sen filmade dom henne när hon stog och muade. 

x sen fick vi vänta på att ponnyridningen skulle bli klar så vi kunde rida ._.

x när vi va ute och red vare jättelerigt och jag bara kän de hur wixie vek sig under mig så jag gjorde världens konstigaste omedvetna avsittning (landade på fötterna) och trodde jag skulle få henne över mig med det slutade väl så bra det kan sluta.

x och sen fastna min sko i leran så jag råkade trampa i lera med bara strumpor :( samtidigt skulle jag hålla koll på hästen som va i sin egna värld och magda försökte hjälpa mig men hon kunde inte sluta garva. och jag visste inte vad jag skulle göra och va så jävla kissnödig :(
x sen kom maria förbi med sin bil och frågade mig om det hade gått bra att rida. när jag svarade "ja..?" sa sa hon jaha vad bra och så åkte hon iväg igen. ofta hon åkte till 4H bara för att fråga mej om det gick bra lixom? :s  bara konstig dag :o

Av alice - 4 april 2009 20:11

ville göra min blogg lite vårig...

nu ser den ut som en jävla djungel och är inte alls vårig.

ni får stå ut mere för jag orkar inte ändra, hejdå. 

Av alice - 3 april 2009 23:26

"men öppna munnen så för jag in den, och när jag säger stopp kan du bita till" - Cece


Hon skulle bjuda mig på kexchocklad, det förstår väl vem som helst, eller..? 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blowininmymind


Ovido - Quiz & Flashcards