Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Rubrik saknas

Av alice - 28 september 2009 12:47

Sitter i skolan, ska skriva en sida om en kommunal fråga, men jag fattar ingeting. Tips någon? Det ska vara färdigt imorgon..

Har lunchrast nu, Mahoddy hade sagt att han skulle få hela matsalen att sjunga för mig men jag slapp tydligen? Haha. Kladdkaka skulle jag också få men det säljs inte idag :( Åååh.

Idag mitt i italienskalektionen började jag blöda näsblod föressten, det var ju intressant, Blödde igår också när mammas släkt var hos oss. Kusinerna frågade om jag hade fått en smäll men det hade jag faktiskt inte.. hm?


Födelsedagen var väl bra i alla fall. Lite stressigt. Hade ont i huvudet.. Men jag fick en hel del god mat och jag hade bakat fyra kladdkakor dagen innan, värt! Tyvärr så måste jag åka hem till pappa och lämna alla kladdkakor hos mamma :( waste. (men seriöst - kladdkakor med valnötter i är det godaste som finns i hela världen!)

Fick bli pizza och kladdkaka till frukost idag.

Nu ska jag whina lite mer över att jag inte vet vad jag ska göra och så ska jag försöka ta itu med det med syster eller något ikväll. CYAA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alice - 23 april 2010 10:20


testar bara att ge bloggplatsen ännu en chans... man kan ju inte lägga upp så stora bilder på blogspot "/   ...

Av alice - 21 november 2009 12:44

japp, nu har jag skaffat en ny blogg. Den är snyggare än jag någonsin har fått min blogg med varken blogg.se eller bloggplatsen. blogspot äre som gäller nu!   http:/detroiitrockcity.blogspot.com kolla, kommentera osv! ...

Av alice - 29 oktober 2009 19:57

ja, det är så jävla tråkigt att blogga. så det har blivit dissat ett tag. Igår hade jag noll besökare..noll! Så jag tänkte skriva ett riktigt inlägg..haha. Skyller på att jag har haft lov också, sitter inte vid datorn lika mycket då.   Igår had...

Av alice - 12 oktober 2009 11:04

Sådärja, nu har jag bytt bloggnamn... Tyckte det passade så bra eftersom dethär bloggen är ganska meningslös haha!   http://heltmeningslost.bloggplatsen.se ...

Av alice - 8 oktober 2009 10:34

Nu känner jag mig duktig, igår skulle jag köpa nya skor, hade testat dem innan och allt, men sedan visade det sig att de var för små... Hade verkligen sett fram emot att använda dem idag menmen, I-landsproblem kan vara riktigt hemska!      Igår sat...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blowininmymind


Ovido - Quiz & Flashcards