Direktlänk till inlägg 24 september 2009

...

Av alice - 24 september 2009 10:16

Idag när jag vaknade såg jag att någon hade ringt till mig 00.35 (och ja, jag sov då för jag är sjuk och sover hela tiden) Först hade jag verkligen ingen aning om vem det var men nu har jag gått runt och funderat på det ett bra tag och kommit fram till att det var Mahoddy, jag minns inte vad han pratade om men jag minns att jag trodde att det va Johan JÄTTELÄNGE. Samtidigt som jag pratade altså. Wieeerrddd...


Men i alla fall.

I måndags var jag på två lektioner tror jag, åkte hem efter histroian för det var den som var viktigast. (sjuk)

I tisdags var jag ute i stadsskogen och tog vattenprover och andra ointressanta saker som NVarna ska göra och inte oskyldiga Joare. Efter det gick jag till doktorn och gjorde något halstest för att kolla upp ifall jag har halsfluss igen, men det fanns inga bakterier i min hals så det är "bara ett virus" som inte verkar vilja gå över, hur mycket jag än har sett fram emot mina lediga dagar :( Så jag fick ingen medicin heller (fast skönt att slippa risken att få några jävla biverkningar)


Som tur är så har Johan kommit hit och hälsat på mig både i tisdags och igår :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alice - 23 april 2010 10:20


testar bara att ge bloggplatsen ännu en chans... man kan ju inte lägga upp så stora bilder på blogspot "/   ...

Av alice - 21 november 2009 12:44

japp, nu har jag skaffat en ny blogg. Den är snyggare än jag någonsin har fått min blogg med varken blogg.se eller bloggplatsen. blogspot äre som gäller nu!   http:/detroiitrockcity.blogspot.com kolla, kommentera osv! ...

Av alice - 29 oktober 2009 19:57

ja, det är så jävla tråkigt att blogga. så det har blivit dissat ett tag. Igår hade jag noll besökare..noll! Så jag tänkte skriva ett riktigt inlägg..haha. Skyller på att jag har haft lov också, sitter inte vid datorn lika mycket då.   Igår had...

Av alice - 12 oktober 2009 11:04

Sådärja, nu har jag bytt bloggnamn... Tyckte det passade så bra eftersom dethär bloggen är ganska meningslös haha!   http://heltmeningslost.bloggplatsen.se ...

Av alice - 8 oktober 2009 10:34

Nu känner jag mig duktig, igår skulle jag köpa nya skor, hade testat dem innan och allt, men sedan visade det sig att de var för små... Hade verkligen sett fram emot att använda dem idag menmen, I-landsproblem kan vara riktigt hemska!      Igår sat...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blowininmymind


Ovido - Quiz & Flashcards