Alla inlägg under oktober 2009

Av alice - 29 oktober 2009 19:57

ja, det är så jävla tråkigt att blogga.

så det har blivit dissat ett tag. Igår hade jag noll besökare..noll! Så jag tänkte skriva ett riktigt inlägg..haha. Skyller på att jag har haft lov också, sitter inte vid datorn lika mycket då.


Igår hade jag och Johan det riktigt bra. Jag hade köpt en stoor påse godis och så fort jag kom fram med bussen köpte vi en varsin pizza och en stor flaska cola, och sen åkte vi hem. Efter det satt vi och njöt av maten och kollade å Mean girls, ja - Mean girls... haha. Det var riktigt awezome faktiskt. <3

    Jag drog hem med halv elva-bussen, kom hem 20 i tolv kanske? Kände mig helt däckad av någon okänd anledning. Höll verkligen på att somna på bussen hem, dessutom mådde jag sjukt illa efter pizzan och godiset. Jag tänker inte på mitt eget bästa när jag äter - och det vet ni väll allihopa haha!



Idag jobbade jag. Somnade tolv, gick upp klockan sex... underbart kallas det.

Var helt ensam hela morgonen, sen när jag väntade å busshållsplatsen så ringde pappa.

"Var är du?"

Haha.  Han låtsades säkert sova för att slippa skjutsa men vill ändå visa att han skulle kunna gjort det genom att visa att han precis vaknade! Sen kom sms-biljetten försent så jag var tvungen att betala kontant, och så kom biljetten när jag hade satt mig - dags då.

    Jobbet gick bra. Ett barn såg ut som Beccis lilleberor, och jag vet att Beccis lillebror älskar mig! (bara att han inte alltid vågar visa det) Så han började självklart tycka om mig med :) Hade ingen riktig lunch med mig dock, satt och käkade mackor...så Mahoddy kom upp med nudlar åt mig när barnen käkade mellanmål. (nudlarna blev som de blev, men det är en annan historia)

    När jag jobbat färdigt så skulle jag bli hämtad, det tog 2 timmar tills någon kom.. Så jag och Mahoddy la oss på varsitt bord och nästan däckade. Chill...


Nu ska jag läsa Truman Capote, tror jag den heter. (skolan) Och imorgon drar jag och Elin till stockholm!

CYA

Av alice - 12 oktober 2009 11:04

Sådärja, nu har jag bytt bloggnamn... Tyckte det passade så bra eftersom dethär bloggen är ganska meningslös haha!


http://heltmeningslost.bloggplatsen.se

Av alice - 8 oktober 2009 10:34

Nu känner jag mig duktig, igår skulle jag köpa nya skor, hade testat dem innan och allt, men sedan visade det sig att de var för små... Hade verkligen sett fram emot att använda dem idag menmen, I-landsproblem kan vara riktigt hemska!

     Igår satt jag på vox hela kvällen, utan dåligt samvete! För första gången i mitt liv pluggade jag där. Johan satt och förhörde mig på årtalen ca. 100 000 gånger, tillslut kunde han allt utantill och jagva så trött på historia att jag  la huvet under ett täcke och orkade inte prata med någon, haha. :( Imorse kunde jag dedär jävla årtalen i alla fall, hoppas bara jag kan de på provet... Antagligen det största provet i hela mitt liv som jag kan få så sjukt lite poäng på. (dvs 4 poäng som jag kan ta med mig till nästa prov, där jag kan få 100 poäng, yay!)

     Idag ska jag på något möte på 4h, byta skorna och plugga ihjäl mig på italienska. (vet inte ens vad jag ska kunna) Och imorgon ska jag och Johan baka kladdkaka ;D yay<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blowininmymind


Ovido - Quiz & Flashcards